دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
نویسنده = حمید قاسمی
تعداد مقالات: 11
بررسی نقش قدرت رسانه در دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران
دوره 16، شماره 3، مهر 1403، صفحه 35-20
شناسایی و تحلیل مهمترین شاخصهای توانمندساز آموزش رشته علوم ورزشی
دوره 16، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 39-20
مطالعه تطبیقی وضعیت مدیریت منابع مالی ورزشهای پارالیمپیکی ایران و کشورهای منتخب: با رویکرد جبر بولی
دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 264-248
طراحی الگوی ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) در ورزش کشتی ایران
دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 20-1
طراحی مدل سواد رسانهای معلمان تربیت بدنی با تاکید بر کیفیت بخشی درس تربیت بدنی (رویکرد آمیخته)
دوره 13، شماره 3، آبان 1400، صفحه 939-961
شناسایی چالش های پذیرش مقالات ایرانی حیطه ی علوم ورزشی در نشریات معتبر بین المللی(با تاکید بر وب او ساینس و اسکوپوس)
دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 385-404
مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 373-387
مدل معادلات ساختاری اثر مهارت های ارتباطی بر ارتباطات بین فردی و نقش آن بر اثربخشی سازمانی مدیران ورزشی ایران
دوره 5، شماره 4، بهمن 1392، صفحه 67-82
به کارگیری روش تحلیلی سلسله مراتبی (AHP) در اولویت بندی موانع رشد اخلاق حرفه ای در رسانه های ورزشی
دوره 5، شماره 3، آذر 1392، صفحه 137-159
رابطة مؤلفه های مدیریت اخبار و گزارش های ورزشی با گرایش جنسیتی در مطبوعات ورزشی
دوره 4، شماره 14، آبان 1391، صفحه 5-29
تحلیل محتوای دیدگاههای رؤسای سازمان تربیت بدنی دربارة مؤلفههای ورزش از سال 1357 تا 1388
دوره 4، شماره 13، مرداد 1391، صفحه 137-152