دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
نویسنده = علیرضا الهی
تعداد مقالات: 9
تفاوت تأثیر تبلیغات توسط زنان و مردان ورزشکاردر اشتیاق به خرید کالای ورزشی: نتایج یک آزمایش تجربی
دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 125-111
پیش بینی کننده های جامعه شناختی انگیزش هواداران فوتبال(مطالعه موردی: باشگاه تراکتورسازی)
دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 150-133
طراحی الگوی فرایندی کسبوکار باشگاههای ورزشی تناسب اندام زنان
دوره 13، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1173-1195
ارائة مدلی برای اندازهگیری سبکهای تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان: مطالعة پوشاک ورزشی
دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 99-117
مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی
دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 161-180
نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال
دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 581-596
تبیین دیپلماسی ورزشی با استفاده از الگوی پارادایمی: مطالعه ای کیفی
دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 59-75
رابطه بین سبک رهبری و منبع قدرت مربیان تیمهای لیگ برتر والیبال کشور از دیدگاه بازیکنان
دوره 2، شماره 7، دی 1389
موانع موجود در توسعه جذب درآمد حاصل از حمایت مالی در صنعت فوتبال جمهوری اسلامی ایران
دوره 1، شماره 1، تیر 1388، صفحه 189-202