دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
راهکارهای بهرهگیری از فناوریهای نوین برای توسعه ورزشهای تفریحی: از پایلوت تا تجاریسازی
دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 351-332
اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)
دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 257-275
ارائۀ الگوی ایجاد ارزش ویژۀ برند برای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 1015-1034
طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 15-29
شناسایی عوامل موثر بر توسعه فرهنگ ورزش همگانی در ایران
دوره 10، شماره 4، دی 1397، صفحه 723-738
طراحی مدل توسعه قابلیتهای انسانی در ورزش(با استفاده از نظریه داده بنیاد)
دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 49-63
ارزیابی کیفیت خدمات باشگاههای خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال
دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 213-228
بررسی موانع توسعۀ روابط متقابل باشگاههای فوتبال و سازمان صداوسیما در ایران
دوره 8، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 189-206
بررسی تأثیر ابعاد مدیریت ارتباط با هواداران بر دورۀ ماندگاری آنها در لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 7، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 277-291
تأثیر جامعهپذیری سازمانی بر حفظ داوطلبی در ورزش دانشجویی
دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 263-282
رابطة بین منابع قدرت مربیان و رضایتمندی ورزشکاران لیگ برتر هندبال بانوان ایران
دوره 5، شماره 16، اردیبهشت 1392، صفحه 21-38
ارتباط رفتارهای حمایتی – استقلالی مربیان با تعهد ورزش شمیشربازان نخبة ایران
دوره 4، شماره 14، آبان 1391، صفحه 139-159
تحلیل ایمنی و تبیین الگوی مربوطه در سالنهای ورزشی دانشکدههای تربیت بدنی
دوره 3، شماره 11، دی 1390، صفحه 119-138
تعیین رابطه بین کمالگرایی و اضطراب بدنی اجتماعی زنان دارای فعالیت بدنی منظم
دوره 3، شماره 10، مهر 1390
رابطه بین ساختار کارآفرینانه و اثربخشی سازمانی در سازمان تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران
دوره 2، شماره 6، مهر 1389، صفحه 5-31
ارزیابی مؤلفههای آمیخته بازاریابی (7p) لیگ برتر فوتبال ایران، از دیدگاه مدیران سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال
دوره 2، شماره 5، تیر 1389، صفحه 5-23
بررسی و مقایسه رضایتمندی مشتریان زن باشگاههای بدنسازی خصوصی و دولتی شهر تهران
دوره 2، شماره 5، تیر 1389، صفحه 127-266
بررسی عملیات مدیریت خطر در استخرهای عمومی و خصوصی در شهر تهران
دوره 1، شماره 2، مهر 1388، صفحه 149-313
مقایسة رضایتمندی مشتریان باشگاه های بدنسازی خصوصی و دولتی مردان شهر تهران
دوره 1، شماره 1، تیر 1388، صفحه 37-49
بررسی مهم ترین جاذبه های طبیعی ورزشی مؤثر بر توسعة گردشگری ورزشی کشور از دیدگاه کارشناسان ورزشی و گردشگری
دوره 1، شماره 1، تیر 1388، صفحه 67-81